Podnikatelia POZOR od 1.1.2018 je povinná elektronická komunikácia pre všetky právnické osoby zapísané v obchodnom registri a aj ich zástupcov a od 1.7.2018 aj pre všetky fyzické osoby – podnikateľov a aj ich zástupcov.
Daňový subjekt môže elektronicky odosielať dokumenty finančnej správe troma spôsobmi:
aktivovaním eID karty (občianskeho preukazu s čipom),
aktivovaním kvalifikovaného elektronického podpisu (KEP),
prostredníctvom dohody o elektronickom doručovaní. (dohody pre PO od 1.1.2018 už nie je možné uzavrieť)
VEDENIU ÚČTOVNICTVA SA VENUJEME UŽ VIAC AKO 10 ROKOV
Máme spokojných klientov, ktorým poskytujeme pravidelné poradenstvo a služby. Unavuje Vás účtovná byrokracia? - prenechajte Vaše účtovníctvo na nás. |
Kontaktujte nás |