Povinnosť elektronickej komunikácie

napísal uctovnictvo.nm, publikované dňa 09.01.2018


Podnikatelia POZOR od 1.1.2018 je povinná elektronická komunikácia pre všetky právnické osoby zapísané v obchodnom registri a aj ich zástupcov  a od 1.7.2018 aj pre všetky fyzické osoby – podnikateľov a aj ich zástupcov.

Daňový subjekt môže elektronicky odosielať dokumenty finančnej správe troma spôsobmi:

  • aktivovaním eID karty (občianskeho preukazu s čipom),

  • aktivovaním kvalifikovaného elektronického podpisu (KEP),

  • prostredníctvom dohody o elektronickom doručovaní. (dohody pre PO od 1.1.2018 už nie je možné uzavrieť)

VEDENIU ÚČTOVNICTVA SA VENUJEME UŽ VIAC AKO 10 ROKOV

Máme spokojných klientov, ktorým poskytujeme pravidelné poradenstvo a služby.


Unavuje Vás účtovná byrokracia? - prenechajte Vaše účtovníctvo na nás.

Kontaktujte nás

© 2014 Účtovníctvo NM s.r.o., dizajn by pixla.eu